Karmimy Psiaki

środa, 10 kwietnia 2013

Aktualizacja włosów - marzec




W marcu miałam nieco mniej czasu na zajmowanie się włosami. Ich stan wiele się nie zmienił, podobnie jak pielęgnacja z tym, że nieco rzadziej używałam masek.

 

Pogoda jest już męcząca zarówno dla moich włosów jak i dla mnie. Moja motywacja niestety nie wzrasta, a szkoda, bo przydałaby im się jakaś kuracja, np. wewnętrzna.

 
  • RADICAL szampon wzmacniający
  • BABYDREAM szampon dla dzieci
  •  raz użyłam "normalnego" szamponu bodajże z Timotei 
 
 
  • BIOVAX maska do włosów blond  
  • BIOVAX maska do włosów z proteinami mlecznymi
  • PANTENE Aqua Light odżywka do pierwszego O z OMO  
  •  Elseve Color-Vive odżywka do włosów farbowanych, suchych, zniszczonych  
  • Domowa maseczka z jajka

  •  olej winogronowy 

  • płukanka piwna

  • płukanka octowa

  • biovax A+E serum wzmacniające

  • jedwab z joanny

     

     

     

    W tym miesiącu nie mam specjalnych planów na pielęgnacje włosów, może poza jednym - częściej masować skalp masażerem i szczotką detangler .

1 komentarz: