Karmimy Psiaki

piątek, 15 lutego 2013

15 Hair Project - Dzisiejsza fryzura #3



To post, którego się bałam umieścić na blogu. Przymierzałam się do tego kilka razy, ale za każdym razem rezygnowałam, bo nie byłam zadowolona z efektu. A to wszystko dlatego, że ja naprawdę nie potrafię zrobić ładnej fryzury ;).

Tym razem kok który pokażę też ma wiele do życzenia, ale tylko to leżało w granicach mojej możliwości ;).






Fryzura prosta, łatwa i zajmująca naprawdę niewiele czasu :).





Na początku zebrałam dwa pasma z boku głowy i uplotłam z nich warkocze.
Resztę włosów uwiązałam gumką w tzw. kitkę.
Włosy z 'kitki' zwinęłam (niezdarnie) wypełniaczem ze skarpetki.
Dołożyłam dwa warkocze, owinęłam wokół gumki i aby całość się trzymała dołożyłam drugą.
Dla pewności że fryzura nie rozwali się po chwili użyłam wsuwki.


 Na pewno fryzura prezentowałaby się lepiej gdybym zrobiła np. dobierańca, ale jak już wspominałam nie potrafię robić fryzur - sobie tym bardziej.



Samego koka z wypełniaczem zaczęłam nosić dopiero od niedawna, a już go bardo polubiłam.
Moją wersję trzeba traktować z naprawdę wielkim przymrużeniem oka, ale ja się cieszę, że ten punkt w 15 Hair Project mam już za sobą :)

3 komentarze:

  1. ja nie umiem wypełniaczem sie posługiwać xd zawsze mi spada albo luzuje i wychodzi nie kok ale gniazdo;p

    OdpowiedzUsuń
  2. W porównaniu z Tobą jestem straszną ciapą;) Nie umiem zrobić takiego koka;) Zazwyczaj owijam włosy wokół własnej osi i łapię je gumką;) Poza tym często je rozpuszczam, ponieważ to nie wymaga żadnych zdolności manualnych, a z tymi u mnie kiepsko;)

    OdpowiedzUsuń