Karmimy Psiaki

piątek, 8 lutego 2013

Włosowa styczniowa aktualizacja

Pierwszy miesiąc tego roku przebiegał zupełnie nie tak jak oczekiwałam. Nie dotrzymywałam swoich postanowień i nie użyłam ani jednej płukanki! Mimo to włosy nie sprawiały mi większych problemów.



CZEGO UŻYWAŁAM:

Babydream , szampon dla dzieci
Maska Alterra Haarkur granat i aloes
Maska Biovax do włosów blond
Jedwab na końcówki Loton
Olej winogornowy

oprócz tego (czyli raz czy dwa)

 żel lniany
olejek łopianowy GP z czerwoną papryką
maska Romantic Professional
odżywka Agua light Pantene



Siemię lniane zjadłam już nieco rzadziej (co drugi dzień) i nie wiem czy dalej kontynuować kurację bo nie zauważyłam efektów. Być może zjadanie mielonego siemienia w jogurcie nie daje spektakularnych efektów.


7 komentarzy:

  1. Piękny kolor włosów! :) Naturalny? Jak sprawdza się u Ciebie tej olej winogronowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, włosy farbuję. Olej winogronowy w moim przypadku spektakularnych efektów nie daje, ale męczę go do końca ;)

      Usuń
  2. naprawde duze efekty daje picie wywaru z siemienia lnianego zamiast spozywanie mielonego:) kupujesz siemię lniane, dwie łyżki ziarenek zalewasz kubkiem wody i gotujesz tak z 5-10min, po czym odcedzasz ziarenka od żelu i pijesz:P wazna jest systematycznosc!! a zobaczysz efekty, mi szybciej zaczely rosnac wlosy (normalnie w ciagu dwoch mcy 2cm a teraz 25cm, pojawily sie baby hair i cera sie poprawila) zycze wytrwalosci;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie jestem w stanie tego przełknąć :(

      Usuń
  3. :) Też dzisiaj robiłam miesięczną włosową aktualizację, ale w moim wypadku pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz fajny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na drugim zdjęciu włosy takie ładnutkie,mięciutkie.

    OdpowiedzUsuń